BUSINESS GAME
Customer Centricity Game

Omschrijving
Het maakt niet uit welke taak je hebt als je in een restaurant werkt, wat telt is uiteindelijk de naadloze en onvergetelijke ervaring bij de hongerige bezoekers. En daarbij speelt iedereen in het restaurant van keukenhulp tot ober een cruciale rol. Maar hetzelfde geldt voor elke organisatie die producten of diensten levert aan klanten. Hun ervaring met uw product of dienst is niet alleen de drijfveer achter hun klantengedrag, maar het bepaalt ook of ze klant blijven. En dat is de verantwoordelijkheid van iedereen in je organisatie. Maar het is niet altijd gemakkelijk voor medewerkers om vanuit de klant te denken. Met de Customer Centricity Game krijgt u inzicht in de klantgerichte aanpak door middel van een game. Nadat we kort de wetenschap achter klantgerichtheid meegeven, is het tijd om uw klantgerichte reflex te trainen tijdens de game en tenslotte die inzichten toe te passen op jouw organisatie. Na 3 uur spelen begrijp je de onderliggende mechanismen van klantgericht gedrag en weet je ook hoe je dat op een zeer praktische manier kunt aanpakken.
Duur
3u (kortere versies mogelijk)
Opties
• brainstorm vertaalslag naar eigen bedrijf
• after movie
Aantal deelnemers
8 – 20
Talen
Nl – Fr – Eng
Adres
OneZero
Voogdijstraat 29
3500 Hasselt
Contact
hello@onezero.be
+32(0) 11 22 16 48