Selecteer een pagina

DEACTIVATE

De Ondernemingsraad

Omschrijving

“Stel dat jullie eindelijk terug kunnen gaan werken op kantoor. Wat is het eerste dat jouw collega’s zouden doen? Zouden ze A. Elkaar in de armen vliegen en ongemakkelijk lang knuffelen? B. Doen alsof er niets gebeurd is en iets als een ‘Lockdown’ onbestaande is? of C. Zorgen dat er eindelijk degelijke koffie op de werkvloer is?”

Een aantal werknemers (van verschillende afdelingen) gaan met elkaar de strijd aan om in te schatten hoe hun collega’s zullen antwoorden. Aan al de collega’s wordt er online een probleem voorgelegd met verschillende mogelijke antwoorden. De deelnemers (in de studio of van thuis uit) proberen te voorspellen welk van de oplossingen het meest zal gekozen worden door hun lieve collega’s. Punten verzamelen is heel simpel: voorspelde Kandidaat 1dat het antwoord B zou zijn, en kozen 24 van je collega’s antwoord B, dan heeft kandidaat 1 alvast 24 punten binnen. Maar misschien kozen 114 collega’s wel voor antwoord C, zoals kandidaat 2 voorspelde… Met andere woorden, soms kan je veel winnen, soms weinig. Spannend tot de laatste vraag, met veel herkenning en humor. Om de 5 vragen valt de deelnemer met de laagste score af, tot er 1 iemand overblijft, hij of zij mag de felbegeerde titel de ‘Collega Kenner’ van jullie bedrijf dragen. Kortom een korte, grappige en interactieve manier om connectie tussen je collega’s een stevige boost te geven.

Thema’s

Dit format is heel flexibel en kan heel breed gaan. Het kan gaan van heel serieuze bedrijfseigen topics tot totale van-de-pot-geruktheid en uiteraard alles daartussen. U beslist de ingrediënten en wij serveren de maaltijd.

Resultaten

• Creëert een virtuele, maar interactieve belevenis waaraan elke collega bijdraagt.
• Samen lachen veroorzaakt een positief affect tov het bedrijf en de collega’s.
• Boost het energie-niveau en de verbinding.

Duur

1u tot 1u30

Aantal deelnemers

Quiz-deelnemers: 2 tot 5
Stemmend publiek: tot 20 deelnemers

Kostprijs

Vanaf: 3950€ (excl. BTW)

Inbegrepen

• 1 intake gesprek van 1u voor het bepalen van de algemene aanpak
• Een voorbeelduitnodiging om de medewerkers uit te nodigen voor het event
• 1 presentator die alles met een flinke snuif humor aan elkaar praat in een professionele studio
• Een technieker die ervoor zorgt dat alles vlot verloopt zonder technische problemen
• De opname van de show voor eigen gebruik
• Een laagdrempelig technisch platform

Opties

• Verwerking bedrijfseigen content
• een after-movie voor de medewerkers

Adres

OneZero
Voogdijstraat 29
3500 Hasselt

Contact

hello@onezero.be
+32(0) 11 22 16 48

social media